€ 97,00
Zo kom je in de media
online programma van journalist Natasja Bijl
Natasja Bijl is journalist en schrijft onder andere voor Carolien Magazine, Marie Claire, Bol.com, ANWB en YogaMagazine.
Landelijke journalisten hebben per week duizenden verhalen nodig. Zowel print als online.
Media is gek op aantallen, actualiteit, amusement en afwijkingen.
Regionaal nieuws wordt regelmatig ook landelijk opgepikt.
Media-aandacht kan echt in jouw voordeel werken en voor meer bezoekers, klanten, fans of volgers zorgen.
Als je deze mediafeitjes leest, vraag jij je misschien af hoe je zelf met je bedrijf, expertise, dienst, boek of product in de media kunt komen. Hoe maak je contact met een journalist? Hoe speel je in op de actualiteit? En wat als je een mailtje naar een redactie stuurt en vervolgens niks hoort… In het online programma van Natasja Bijl Zo kom je in de media leer je waar jouw media-kansen liggen en dat in de media komen helemaal geen toevalstreffer is, maar een plan. Ik kijk ernaar uit om gauw meer over je te lezen in de Happinez, &C of krant!
Klik na het invullen van je gegevens op ‘Bestel direct’ om te betalen. Vervolgens ontvang je binnen 24 uur van Natasja een e-mail met de factuur en toegang tot het online programma.