ONLINE CURSUS

Maak je eigen magazine

Droom je van het maken en uitgeven van een eigen magazine? Hoofdredacteur Carolien van de Kamp en brand director Joyce Ebbens leren jou hoe jij je expertstatus met een magazine claimt.

Start 7 maart

JA, EEN MAGAZINE!

Herken je:

5

Dat jij jouw kennis wil overdragen in een magazine.

5

Omdat je jezelf daarmee als de go to expert positioneert.

5

Dat je zoveel te vertellen hebt dat je dit amper op social media kwijt kunt.

5

Dat je meer mensen kan bereiken dan dat je nu doet.

5

Dat mensen je op die manier veel beter op waarde kunnen schatten.

5

Dat je toffe mensen mag gaan interviewen die affiniteit hebben met jouw vakgebied.

5

Dat je razend blij wordt van deadlines, omdat je bij druk maximaal presteert.

5

Dat je klanten iets tastbaars van jou in hun handen mogen hebben.

INVESTERING € 97,-

ONGEKENDE WAARDE

Wat een magazine voor je doet

Mijn naam is Carolien van de Kamp en ik ben hoofdredacteur van Carolien Magazine. Wat een magazine voor je bedrijf doet, is van ongekende waarde. Het levert je het bereiken van veel nieuwe klanten op, je komt in contact met mensen waar je anders nooit mee in contact zou komen en het is de perfecte manier om acquisitie te doen voor jezelf!

In dit gloednieuwe programma ‘Maak je eigen magazine’ delen brand director Joyce Ebbens en ik al onze ervaringen, kennis en wijsheden die wij met drie magazines achter de rug hebben opgedaan. Uiteraard delen we ook de ‘do not try this at home-blunders’ met je.

LEREN VAN EXPERTS

Online cursus

E-BOOK

Acht hoofdstukken waarin je stapsgewijs leert hoe je een magazine succesvol bedenkt, maakt en verkoopt.

VIDEO

Carolien en Joyce delen hun ervaringen met het maken van een magazine, ieder vanuit hun eigen expertise.

CHECKLIST

Handige checklist om af te vinken of je – tijdens het behalen van je deadline – aan alles hebt gedacht.

MAAK JE EIGEN MAGAZINE

Dit ga je leren:

5

Voor welk thema je gaat kiezen.

5

Welke artikelen je zelf gaat schrijven en welke je uitbesteedt.

5

Hoe je de inspirerende personen bereikt die jij kiest om te interviewen.

5

Hoe je planning eruit ziet, inclusief deadlines en proefdrukken.

5

Hoe je een magazine verkoopt al vanuit de pre-sale.

5

Hoe je kostendekkend een gedrukt magazine uitgeeft.

5

Je kleuren, lettertypes, formaat en type papier bepalen.

5

Kiezen uit een e-magazine of een gedrukt exemplaar.

5

Hoe je jouw mogelijke team uitkiest en aanstuurt; denk aan redactie, fotografen en vormgevers.

INVESTERING € 97,-

PER HOOFDSTUK

De inhoud

hoofdstuk 1

Thema & Concept voor je eerste editie

hoofdstuk 2

Vormgeving & Lay-OUT van je magazine

hoofdstuk 3

Planning voor de komende PAAR maanden

hoofdstuk 4

hoe doe je de kostenberekening VAN JE magazine

hoofdstuk 5

wie VRAAG JE in jouw magazine team

hoofdstuk 6

een magazine online verkopen (IN DE PRE SALE)

hoofdstuk 7

hoe bereik je inspirerende mensen

hoofdstuk 8

artikelen schrijven en uitbesteden

EXPERTSTATUS

Een magazine is sneller af dan een boek

Wat zou jouw eigen, unieke en inspirerende magazine voor je bedrijf en jouw positionering doen? Holy shit, toch?! Stel je voor… jij hebt nu potentiële klanten die jou telefonisch of via de mail weten te vinden. Wat je vertelt en de adviezen die je geeft, blijven elke keer hetzelfde. Je zou dit ook een keer goed op kunnen schrijven. In een magazine!

Já, het is tijd om jou een vette expertstatus te geven en je (potentiële) klanten een prachtig magazine! Klanten zijn gek op magazines, omdat mensen niet uitgeleerd en -gelezen raken. Daarbij schrijven de meeste ondernemers boeken, omdat het ze enorm versterkt in hun naamsbekendheid. Een magazine is sneller af dan een boek! #endoor

Start 7 maart

Pin It on Pinterest